تبلیغ هنرمندانه

روشمندسازی تبلیغ دینی و دقیق سازی مهارتهای تبلیغ

تبلیغ هنرمندانه

روشمندسازی تبلیغ دینی و دقیق سازی مهارتهای تبلیغ

تبلیغ هنرمندانه
بس نکته غیر حُسن بباید که تا کسی
مطبوعِ طبعِ مردمِ صاحبنظر شود
تبلیغ دین بدون ابزارها و مهارتهای لازم بصورت دقیق و شفاف اثرگذار نمی باشد. رسالت این وبلاگ شفاف سازی مهارتها و الگوریتم سازی فن خطابه و دیگر مهارتهای لازم تبلیغ است.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

دوست دارم heart

اگر یک دوست به شما بگوید دوستت دارم چقدر انرژی می گیری؟ !

خوشا بحال کسی که والدینش او را دوست بدارند اگر پدر و مادر به تو بگوید دوست دارم چقدر شارژ می‌شوی!

اگر استاد و معلم به تو بگوید دوست دارم چقدر شارژ می‌شوی و احساس غرور و شعف به دست می دهد!

حالا برو بالاتر اگر رهبر فرزانه انقلاب به تو بگویند دوست دارم چقدر شادمان می‌شوی و احساس سربلندی می‌کنی!

بازهم برو بالاتر اگر امام اول مسلمین جهان امیرالمومنین علیه السلام به تو بگویند دوست دارم آیا در پوست خود می‌گنجی!

اگر رسولخدا صلی الله علیه و آله به تو بگویند دوست دارم چقدر خوشحال می‌شوی ؟

باز هم برو بالاتر اگر خود خداوند آسمان و زمین کارگردان عالم به تو بگوید دوست دارم چقدر پرو بال در می‌آوری و تا کدام آسمان پرواز میکنی ؟!

آری خوشا بحال کسانی که خداوند آنها را دوست داشته باشد

👈👈👈💎در حدیث آمده است که "احبّ الله من احب حسینا"

خداوند دوست می‌دارد کسی را که حسین علیه السلام قلب عالم امکان ارباب بی کفن را دوست داشته باشد!!

خوشا و خوشا و خوشا بحال شما دوستداران حسین فاطمه سلام الله علیها در دنیا و آخرت

بود در قعر آتش این شعارم

خدایا من ((حسین)) را دوست دارم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی