گزارش جلسه اول دوره کیفیت بخشی به محتوای تبلیغی
کارگاه کیفیت بخشی به محتوای تبلیغی از سری دوره های مهارت افزایی مبلغین اداره آموزش های کاربردی در تاریخ ۲۴ بهمن ماه در محل اتاق جلسات دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.
مجری کارگاه سید حسن رفعتی زاده مدیر گروه مبلغ موفق پس از معرفی دانش پژوهان به معرفی خود و گروه تبلیغی تحقیقاتی مبلغ موفق پرداخت و بیان داشت فرق اساسی گروه مبلغ موفق با سایر گروه های تبلیغی پرداختن به روش شناسی تبلیغ و تحلیل مهارتها و ابزارهای تبلیغ است.
این مهم دغدغه شهید مطهری ره در حدود پنجاه سال پیش بوده است و هنوز هم در این فضا خلا احساس می شود!
در این جلسه از کارگاه کیفیت بخشی به محتوای تبلیغی کلیدواژه تبلیغ تحلیل مفهومی شد و مهارتهای ۲۶ گانه اصلی و فرعی مبلغ موفق معرفی شد.
این دوره که تشکیل شده از سه کارگاه فن خطابه و فن لطیفه گویی و روشهای کیفیت بخشی به محتوای تبلیغی از این پس در روزهای دوشنبه و چهارشنبه برگزار خواهد گردید.
لازم به ذکر است که کارگاه کیفیت بخشی به محتوای تبلیغی از ابزارهای جذاب سازی منبر و روشهای غنی سازی محتوای تبلیغی و روشهای تحلیل روایات بحث خواهد کرد.
رویکرد کلی این کارگاه کاربردی سازی دروس و نگاه جامع و تحلیلی و روشمند در فرآیند تبلیغ است.
مساله محوری و آسیب شناسی و نیاز محوری از لوازم لاینفک تبلیغ هنرمندانه است.