تبلیغ هنرمندانه

روشمندسازی تبلیغ دینی و دقیق سازی مهارتهای تبلیغ

تبلیغ هنرمندانه

روشمندسازی تبلیغ دینی و دقیق سازی مهارتهای تبلیغ

تبلیغ هنرمندانه
بس نکته غیر حُسن بباید که تا کسی
مطبوعِ طبعِ مردمِ صاحبنظر شود
تبلیغ دین بدون ابزارها و مهارتهای لازم بصورت دقیق و شفاف اثرگذار نمی باشد. رسالت این وبلاگ شفاف سازی مهارتها و الگوریتم سازی فن خطابه و دیگر مهارتهای لازم تبلیغ است.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

بعضی از طلاب از روی صفا و حس مسئولیت پذیری که دارند و دلسوزی که باید داشته باشند نسبت به

هدایت مردم به سمت دینداری و خداباوری و اصلاح رفتار آنها 

می گویند برویم سینما تا جوانان و دیگران را به سمت دینداری دعوت کنیم

اما ظاهر این امر

مانند کسی است که می خواهد غرق شده در باطلاق را نجات دهد خود را بخاطر او درون باطلاق می اندازد و در کام مرگ فرو می رود

مرگ

باید حد و مرز امر به معروف و نهی از منکر را شناخت چقدر است؟

آیا انسان باید خود را بخاطر دیگران تا این حد تنزل دهد؟ آیا چنین چیزی وظیفه ماست؟

حضرت امیر المومنین علیه السلام می‌فرماید:

انی لا اری اصلاحکم بافساد نفسی

من خودم را بخاطر شما فاسد و خراب نمی کنم اگر با همین توصیه های که میکنم آمدید خوش آمدید اما اینکه من خودم را بخاطر شما این مقدار تنزل بدهم نه

قرآن کریم نیز می فرماید

علیکم انفسکم  بر شما باد به خودتان

کلاه خودت را سفت بگیر باد نبره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی