تبلیغ هنرمندانه

روشمندسازی تبلیغ دینی و دقیق سازی مهارتهای تبلیغ

تبلیغ هنرمندانه

روشمندسازی تبلیغ دینی و دقیق سازی مهارتهای تبلیغ

تبلیغ هنرمندانه
بس نکته غیر حُسن بباید که تا کسی
مطبوعِ طبعِ مردمِ صاحبنظر شود
تبلیغ دین بدون ابزارها و مهارتهای لازم بصورت دقیق و شفاف اثرگذار نمی باشد. رسالت این وبلاگ شفاف سازی مهارتها و الگوریتم سازی فن خطابه و دیگر مهارتهای لازم تبلیغ است.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

ضرب المثل "کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من"

یک قانون موفقیت است 💎

انسان موفق کسی است که

کارهای خود را به دیگران واگذار نمی کند تقصیرات و کوتاهی های خود را به استاد و والدین و همکار و دوستان و مردم نسبت نمی دهد.

کسی بار دیگری را به دوش نمی‌کشد در امور زندگی و در بازار هم همین است کسی دنبال پیش بردن کارهای اداری انسان نمی رود مگر از روی اخلاص و رفاقت این نسبت به دنیا در آخرت هم همین است نمیتونی به کسی بگی یه نماز به من بده، یه صدقه رو به من بده👈👈 و لا تزر وازره وزر اخری

هرگز از دیگری در کارهای شخصی خود کمک نگیرید حتی اگر بخواهید یک چوب مسواک را از زمین بردارید👈 لا یستعن احدکم من غیره و لو بقضمه من سواک

با برنامه ریزی درست میتوان برای به انجام رسیدن کارهای خود برنامه ریزی کرد تا نیاز به کمک دیگران نباشد

البته این معنی در کارهای فردی و شخصی است و به معنای حذف کار گروهی نیست🙂

استقلال به این معنی از قوانین موفقیت است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی