تبلیغ هنرمندانه

روشمندسازی تبلیغ دینی و دقیق سازی مهارتهای تبلیغ

تبلیغ هنرمندانه

روشمندسازی تبلیغ دینی و دقیق سازی مهارتهای تبلیغ

تبلیغ هنرمندانه
بس نکته غیر حُسن بباید که تا کسی
مطبوعِ طبعِ مردمِ صاحبنظر شود
تبلیغ دین بدون ابزارها و مهارتهای لازم بصورت دقیق و شفاف اثرگذار نمی باشد. رسالت این وبلاگ شفاف سازی مهارتها و الگوریتم سازی فن خطابه و دیگر مهارتهای لازم تبلیغ است.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

خرت و پرت
یه طلبه ای رفته بود تبلیغ در روستایی
اهالی روستا او را به صرف غذا دعوت می کردند
او هر جا می رفت لب به نوشابه نمی زد از او می پرسیدند

نوشابه نمی خورید می‌گفت نه چرا می گفت:

من معده خود را لازم دارم معده دوست دارم خرت و پرت توی آن نمی ریزم تا سالم بماند تا مرا سالم نگه دارد.
مردم تلویزیون نگاه می کردند او میگفت تلویزیون برنامه مفید اندک دارد و بقیه مضرات و خسارت است و از بین بردن سرمایه گرانمایه عمر

کمتر تلویزیون تماشا می کنم
می گفتند چرا نگاه نمی کنید؟ جواب می داد
چون مغز خودم را لازم دارم
چیزهای مفید و سالم داخل آن میریزم خرت و پرت توی آن نمی ریزم 
غذاهای مضر به خورد مغزم نمی دهم

هر حرفی را نمی زد هر کتابی را نمی خواند هر خبری را گوش نمی داد
میگفت من دلم را لازم دارم 
نمی خواهم خرت و پرت درونش بریزم
👇👇👇🌷💯
همانطور که به فکر غذای شکم هستیم
به فکر غذای مغز و

غذای روح هم باشیم
👇
1️⃣غذای مغز و ذهن = مطالعه کتابهای مفید

2️⃣غذای روح و دل = ارتباط با خدا و ائمه اطهار علیهم السلام از طریق نماز و قرآن و حرم رفتن و دعا خواندن به دعاهای معتبر مانند کمیل و ندبه و توسل و کساء و سمات و جوشن کبیر و ...

بهشت روی زمین مجالس ذکر مصیبت اهل بیت علیهم السلام است

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی