تبلیغ هنرمندانه

روشمندسازی تبلیغ دینی و دقیق سازی مهارتهای تبلیغ

تبلیغ هنرمندانه

روشمندسازی تبلیغ دینی و دقیق سازی مهارتهای تبلیغ

تبلیغ هنرمندانه
بس نکته غیر حُسن بباید که تا کسی
مطبوعِ طبعِ مردمِ صاحبنظر شود
تبلیغ دین بدون ابزارها و مهارتهای لازم بصورت دقیق و شفاف اثرگذار نمی باشد. رسالت این وبلاگ شفاف سازی مهارتها و الگوریتم سازی فن خطابه و دیگر مهارتهای لازم تبلیغ است.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

😡 *6 *  دلیلی که رئیسی نباید رأی بیاورد!*

گفتگوهای لورفته حجاریان تاج زاده وبعضی اصلاح طلبان .......
🌹
وقت نداریم، کوتاه می‌نویسم.
💐
1. این آدم اگر رأی بیاورد، تمام بر و بچه‌ها و تیر و طایفه‌مان را که با هر ضرب و زوری بود، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل و معاون و هیئت علمی کرده‌ایم، اخراج می‌کند و می‌فرستد ور دل خودمان.
🌹
2. اهل بخور و بخواب و ویلا و ژیلا و سیاحت و زندگی در کشورهای آن ور آبی و... نیست و نمی‌شود با واریزی‌های میلیاردی و وعده‌ی اقامت خود و بچه‌هایش و... از او برای آن‌وری‌ها اطلاعات بگیریم.
💐
3. دست‌پرورده‌ی بهشتی است و مثل او باهوش و قاطع است؛ مگر او را هم منفجر کنیم؛ وگرنه این بشر با ما کنار آمدنی نیست که نیست.
🌹
4. به خاطر سابقه‌ی طولانی‌اش در قوه قضاییه با تمام چم و خم زیرآبی رفتن‌های ما آشناست و در یک کلام در دوره‌ی او یک ریال هم کاسب نیستیم.
💐
5. همه‌ی انقلابی‌ها از پاپتی‌هایشان گرفته تا نخبه‌هایشان مثل سعیدمحمد، مریدش هستند، رأی بیاورد، مثل مور و ملخ می‌ریزند دورش و پشت سر خامنه‌ای و نگاه‌های اقتصادی‌اش، کاری می‌کنند که تحریم‌ها همه بشود کشک و این بی‌تعارف یعنی جمع شدن سفرهای لفت و لیس ما.
🌹
6. اگر مردم، یک دوره عملکرد او را ببینند و مزه‌اش برود زیر دهنشان، اول اینکه دوره‌ی بعد هم قطعاً خودش است و این یعنی هشت سال باید سماق بمکیم؛ دوم اینکه بعد از ۸ سال هم دیگر مردم به کمتر از او راضی نیستند و ما که دیگر با خودمان تعارف نداریم، آدمی که یک‌دهفم او پاک‌دست باشد و باجنم که نداریم؛ خلاصه اینکه باید برویم به دزدان دریایی سومالی بپیوندیم.


حتما به اشتراک بگذارید... ☝️🇮🇷

 

       

*دولتی مردمی برای ایرانی قوی*

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی