تبلیغ هنرمندانه

روشمندسازی تبلیغ دینی و دقیق سازی مهارتهای تبلیغ

تبلیغ هنرمندانه

روشمندسازی تبلیغ دینی و دقیق سازی مهارتهای تبلیغ

تبلیغ هنرمندانه
بس نکته غیر حُسن بباید که تا کسی
مطبوعِ طبعِ مردمِ صاحبنظر شود
تبلیغ دین بدون ابزارها و مهارتهای لازم بصورت دقیق و شفاف اثرگذار نمی باشد. رسالت این وبلاگ شفاف سازی مهارتها و الگوریتم سازی فن خطابه و دیگر مهارتهای لازم تبلیغ است.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

آسیبهای تبلیغ
اخیرا یکی از کسانی که بر فراز منبر قرار می گیرند، به یکی از علمای عاملین ربانی یعنی حضرت علامه حسینی طهرانی قدس سره اهانت کرده است
آیا چنین کسی به نظر شما لیاقت تکیه زدن بر مسند رسولخدا صلی الله علیه و آله یعنی منبر را دارد؟
کسی که هتاکی کند و پرده آبروی مومنان و علما را بدرد
کسی تهمت و افترا ببندد
اختلاف فرزندان به پدر ربط ندارد اگر چنین است پس به امام هادی علیه السلام شما همین اشکال را وارد کنید چون جعفر کذاب با حضرت عسکری علیه السلام اختلاف داشت!
کسی که قول بغیر علم بگوید
کسی که فحاشی کند آنهم نه بر فرود زمین بلکه بر فراز منبر آنهم نه به یک شخص عادی بلکه یک عالم دینی و برای بار سوم آنهم نه یک عالم عادی بلکه عالمی که به قول مقام معظم رهبری در کنار فقاهت فنی اجتهادی به فقه الله الاکبر رسیده بود!
در حالیکه خود گوینده بر فراز منبر از قول قرآن و روایات مردم را از این کارها نهی می کند !
لم تقولون مالا تفعلون
آقا ایشان عالم نباشد سید که هست مگر پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله نفرمود خوبان ذریه مرا بخاطر خودشان بدان آنها را بخاطر من احترام کنید اینگونه است احترام سادات؟
آقا اصلا راه و مکتب ایشان به نظر شما غلط است خوب بگو این راه به این دلیل و آن دلیل غلط است نروید چرا فحاشی میکنی چرا پرده دری میکنی؟!!
اهل علم واقعی اگر شبهه و سئوالی دارند می پرسند اگر نظر مخالفی داشته باشند بهمراه دلیل بیان می کنند اگر مکتبی را گمراه بدانند از طریق جدال احسن که دستور قرآن است اعلام می کنند
تهمت و هتاکی و فحاشی کالا و ابزار جاهلان و عاجزان و عابرین پیاده است.

اگر شما از خدمات و مبارزات پدر ایشان با رضاخان و نقش او در موضوع کشف حجاب خبر می داشتی هرگز چنین فحشی نمی دادی (بی پیر بی پدر!) با ادب!!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی