تبلیغ هنرمندانه

روشمندسازی تبلیغ دینی و دقیق سازی مهارتهای تبلیغ

تبلیغ هنرمندانه

روشمندسازی تبلیغ دینی و دقیق سازی مهارتهای تبلیغ

تبلیغ هنرمندانه
بس نکته غیر حُسن بباید که تا کسی
مطبوعِ طبعِ مردمِ صاحبنظر شود
تبلیغ دین بدون ابزارها و مهارتهای لازم بصورت دقیق و شفاف اثرگذار نمی باشد. رسالت این وبلاگ شفاف سازی مهارتها و الگوریتم سازی فن خطابه و دیگر مهارتهای لازم تبلیغ است.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

بسم الله الرحمن الرحیم 

اللهم صلی علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها و السر المستودع  فیها

شهادت حضرت فاطمه (س) برشیعیان تسلیت باد

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله می فرمایند:

«من احب فاطمة ابنتی فهو فی الجنة معی ومن ابغضها فهو فی النار;  هر کس فاطمه علیها السلام دخترم را دوست بدارد، در بهشت با من است، و هر کس با او دشمنی ورزد، در آتش [دوزخ] است .»

 ایام عزای اهلبیت و عزاخانه بی بی دو عالم حضرت زهرا با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف همناله بشیم
عرضه بداریم مادرجان نشه یه وقتی دست رد به سینه ما بزنید
درسته ما بدیم اما شما رو دوست داریم حسین غریب شما رو دوست داریم عشق شما امیر مومنان رو دوست داریم مظلوم شما امام مجتبی رو دوست داریم علیهم السلام
زهرا جان به دادم برس. من دیگه غیر از شما کسی رو ندارم!
کارم گره خورده انشاالله کنار قبرستان بقیع سر به دیوار غریبی بذاریم و برای مصائبش اشک بریزیم
من گر چه سیه روی و بد هستم، زهرا (سلام الله علیها) مسکین درت بوده و هستم ، زهرا
ای رشته چادرت مرا دستاویز                       دامن مکش از کرم ز دستم زهرا 
 

شور تب در پیکرم افتاده است      شور مستی در سرم افتاده است

حرف قلبم را هویدا می کنم              با خدای خویش نجوا می کنم

بار الها خسته ام از زندگی            معصیت هایم شده شرمندگی

خوب می دانم که من بد کرده ام     راه خوشبختی خود سد کرده ام

من ذلیلم بیش از این خوارم مکن            دوره گرد کوچه بازارم مکن

باب احسانت را به رویم باز کن                  با عزیزانت مرا دمساز کن

بعد از این نجوا خدای نیک و زشت      روی برگ صفحه دل می نوشت

دوست داری مست و مجنونت کنم       بر خدای خویش مدیونت کنم

دوست داری همره جانان شوی      با خدای خویش هم پیمان شوی

می دهم با دردهایت خاتمه                    آشنایت میکنم با فاطمه

فاطمه کار خدایی می کند             فاطمه مشکل گشایی می کند

هستی عالم بود از هست او              جنت و دوزخ بود در دست او

او کلید قفلهای بسته است             او امید هر دل بشکسته است

 آی دل شکسته ها عاشقان مدینه حاجتمندها امروز حاجتت رو از مادر بگیر


فاطمه بر عرض عالم کوکب است                مادر و آموزگار زینب است

علت ایجاد عالم فاطمه است           نقش روی قلب خاتم فاطمه است

فاطمه یعنی سرور اهل بیت                   فاطمه یعنی غرور اهلبیت

او تمام دلخوشی حیدر است                او شهید بین دیوار و در است

از وجود او خدا شیدایی است             کردگار این جهان زهرایی است

ای که هستی پر ز عصیان و گناه      هر چه می خواهی تو از زهرا بخواه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی