تبلیغ هنرمندانه

روشمندسازی تبلیغ دینی و دقیق سازی مهارتهای تبلیغ

تبلیغ هنرمندانه

روشمندسازی تبلیغ دینی و دقیق سازی مهارتهای تبلیغ

تبلیغ هنرمندانه
بس نکته غیر حُسن بباید که تا کسی
مطبوعِ طبعِ مردمِ صاحبنظر شود
تبلیغ دین بدون ابزارها و مهارتهای لازم بصورت دقیق و شفاف اثرگذار نمی باشد. رسالت این وبلاگ شفاف سازی مهارتها و الگوریتم سازی فن خطابه و دیگر مهارتهای لازم تبلیغ است.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

سبک زندگی/تربیت فرزند/خانواده/آسیبها/مضرات تلویزیون

فوائد تلوزیون 2

تلوزیون یک پدیده تکنولوژیکی است که ناخواسته وبدون پشتوانه فکری- اسلامی وارد کشور ما شد. تلوزیون در وهله‌ی اول جذاب و زیبا جلوه میکند و انسان را به شگفت وا می‌دارد.

تمام برنامه‌های رسانه‌ای چه در تلوزیون،گوشی، سینما اعم از بازی، فیلم، سریال وحتی تبلیغات یک پشتوانه‌ی فکری- فلسفی دارد. خوب است بدانید که انیمیشنها، کارتونها مثل باب اسفنجی و پاندای گونگ فو کار پشتوانه شان افراد فیلسوف یا تفکرات فیلسوفان قرار دارد، آنهای که به غیب ایمان ندارند وفقط فقط به ماده و طبیعت و آنچه محسوس هست باور دارند.

نکته:

ما منکر استفاده از تلوزیون نیستیم بلکه روی سخن ما با افرادی است که تلوزیون را فقط یک وسیله سرگرمی می‌پندارند و به فکر تاثیرات منفی آن نیستند. ما قائلیم از همین ابزار به شکل صحیح می‌توان استفاده کرد.

چند مورد از مضرات تلوزیون را متذکر می‌شویم:

1-توجه تام به‌ موجودی به معنی پرستش آنست:

باید توجه داشته باشیم که تلوزیون اگر درست استفاده شود نهایتا یک وسیله است برای بالابردن سطح ایمان نه اینکه خود آن وسیله تمام وجود ما را به خود جذب کند.

2- توجه دادن نفوس به کثرات

تلوزیون چون محصول تکنیک غرب است انسان را به سمت کثرات و غفلت می‌برد، درحالی که واجب شدن نماز بر ما ،یکی از حکمت هایش توجه به خدا در طول روز است. یعنی توجه به توحید ویادالله

3- موسیقی

گوش انسان مثل تمام اعضاء نسبت به خداوند وظیفه‌ای دارد، گوش نباید به موسیقی‌های که موجب غفلت انسان یا سرمستی می‌شود گوش کند. متاسفانه در تلوزیون بعضی از این موسیقی ها بخش می شود و ما هم چون از رسانه ملی بخش می شود گوش می‌کنیم.

نکته:

بالاترین لذتی که خداوند برای انسان عنایت کرده است فهم توحید، اسماء و صفات الهی است که با گوش کردن موسیقی این فهم از ما سلب می شود.

4- تاثیر گناهان بازیگران هرزه

متاسفانه این مورد در رسانه ما مشاهده می شود که سهم آن در تلوزیون تا حدودی کمتر است ولی در سینما و سینمای خانگی به وفور دیده می‌شود. خود تماشای هرزگی دیگران تاثیر منفی در روح و نفس انسان می‌گذارد و اگر جدی گرفته نشود کم کم انسان را به قساوت قلب نزدیک می‌کند.

5- فرهنگ سازی محرمات

افرادی به قصد فروپاشی فرهنگ اسلامی در جامعه از تلوزیون که رسانه عمومی است سوء استفاده می‌کنند، ما در وهله اول باید مواظب خود وخانواده خود باشیم و بعد در جامعه روشنگری کنیم.

6- ترویج فرهنگ غربی

این مورد هم متاسفانه در فرهنگ ما نفوذ کرده است،که البته باید توجه داشت بیشتر از طریق ماهواره، اینترنت ترویج پیدا می‌کند.

7- شبهه پراکنی و تخریب عقاید

شاید دیده باشید در قالب سریال، فیلم سینمایی، انیمیشن، سخنرانی شبهاتی ماهرانه به جامعه تزریق می‌شود البته ما با طرح شبهه مخالف نیستیم، بلکه شبهه افکنی به طور غیر مستقیم در قالب برنامه‌های مختلف را قبول نداریم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی