تبلیغ هنرمندانه

روشمندسازی تبلیغ دینی و دقیق سازی مهارتهای تبلیغ

تبلیغ هنرمندانه

روشمندسازی تبلیغ دینی و دقیق سازی مهارتهای تبلیغ

تبلیغ هنرمندانه
بس نکته غیر حُسن بباید که تا کسی
مطبوعِ طبعِ مردمِ صاحبنظر شود
تبلیغ دین بدون ابزارها و مهارتهای لازم بصورت دقیق و شفاف اثرگذار نمی باشد. رسالت این وبلاگ شفاف سازی مهارتها و الگوریتم سازی فن خطابه و دیگر مهارتهای لازم تبلیغ است.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

چه کسانی دوست دارند برادر حضرت ختمی مرتبت باشند؟

چه کسی در خواب شبش می تواند ببیند که برادر حضرت رسول صلی الله علیه و آله شده باشد!

حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله روزی در حالی که در بین جمعی از اصحاب نشسته بودند، فرمودند: «اللهم لقنی اخوانی » ; خداوندا، برادران مرا به من برسان!

عرض کردند: «یا رسول الله! برادران شما چه کسانی هستند؟» حضرت فرمودند: «برادران من آن کسانی هستند که در زمان خلیفه دوازدهمی من حضرت بقیة الله قرار می گیرند و منتظر آن آقا هستند .» عرض کردند: «یا رسول الله! ما در برابر شما شمشیر می زنیم، قرآن در بین ما نازل شده است، ما برادران شما نیستیم و آنهایی که صدها سال یا هزارها سال دیگر می آیند، آنها برادران شما هستند؟» حضرت فرمودند: «شما مرا می بینید، معجزات مرا می بینید، در جلسات من حاضرید و حرفهای مرا می شنوید ولی آنها در حالی به من ایمان می آورند که مرا ندیده اند . آنها برادران من هستند لکن شما اصحاب من هستید .» و این بزرگ ترین مقام است برای شیعه ای که حالت انتظار در وجودش باشد . 
بحار الانوار ج ۵۲ ص ۱۲۳

خوشا بحال شما برادران حضرت رسول صلی الله علیه و آله

البته اگر بتوانید این مدال را نگه دارید؟!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی