تبلیغ هنرمندانه

روشمندسازی تبلیغ دینی و دقیق سازی مهارتهای تبلیغ

تبلیغ هنرمندانه

روشمندسازی تبلیغ دینی و دقیق سازی مهارتهای تبلیغ

تبلیغ هنرمندانه
بس نکته غیر حُسن بباید که تا کسی
مطبوعِ طبعِ مردمِ صاحبنظر شود
تبلیغ دین بدون ابزارها و مهارتهای لازم بصورت دقیق و شفاف اثرگذار نمی باشد. رسالت این وبلاگ شفاف سازی مهارتها و الگوریتم سازی فن خطابه و دیگر مهارتهای لازم تبلیغ است.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

 بسم الله الرحمن الرحیم

شخصیت شناسی/ مخاطب شناسی/خودشناسی/ابزارها و روشها

 

به من بگو چه علاقه هایی داری تا برات بگم چه برنامه هایی داری

 

              چرا که حب الشئ یعمی و یصم

             حب شی باعث انجذاب به سمت آن می شود.

             گرایش ها سازنده زندگی فرد و جامعه است.

 

به من بگو چه علاقه هایی داری تا برات بگم چه سبک زندگی داری

 

به من بگو چگونه حاکمی داری تا برات بگم چه آئین و سبک زندگی و شخصیتی داری

         چرا که  الناس علی دین ملوکهم

 

به من بگو چگونه دوست و رفیقی داری تا برات بگم چه آئین و سبک زندگی و شخصیتی داری

        چرا که المرء علی دین خلیله همچنین  المرء مع من احب

 

به من بگو دوست‌های پنهانی‌ات چگونه‌اند تا برات بگم چه گونه شخصیتی داری

       چرا که فرمود اختبروا الناس باخدانهم

 

به من بگو مقدار همتت چقدر است  تا برات بگم چقدر شخصیت داری

        چرا که فرمود قَدْرُ الرَّجُلِ عَلَی قَدْرِ هِمَّتِهِ

 

به من بگو چقدر پایبند به ارزشهایت هستی تا برات بگم چه گونه شخصی هستی

        چرا که  قدر المرء علی قدر فضله

 

به من بگو چقدر مثبت گرا هستی تا برات بگم چه قدر روزی داری

       رزق المرء علی قدر نیته

 

به من بگو چقدر اهل دیانت هستی تا برات بگم میزان ایمنی تو چقدر است

      صیانه  المرء علی قدر دیانته

 

به من بگو چقدر در موقع خشم خویشتن دار هستی تا برات بگم چه قدر آرامش در زندگیت حاکم است

       الغضب مفتاح کل شر

 

به من بگو چقدر هشیار هستی تا برات بگم چقدر موفق هستی

       الظفر بالحزم

 

به من بگو چقدر به رابطه های هر موضوع فکر میکنی تا برات بگم چقدر هوشمند هستی

              فهم = کشف رابطه ها

 

به من بگو چه برداشتی از سختیها داری تا برات بگم زندگی برای تو چقدر شیرین است.

           شکست پل پیروزی است و پل برای رسیدن به مقصد لازم است 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی