تبلیغ هنرمندانه

روشمندسازی تبلیغ دینی و دقیق سازی مهارتهای تبلیغ

تبلیغ هنرمندانه

روشمندسازی تبلیغ دینی و دقیق سازی مهارتهای تبلیغ

تبلیغ هنرمندانه
تبلیغ دین بدون ابزارها و مهارتهای لازم بصورت دقیق و شفاف اثرگذار نمی باشد. رسالت این وبلاگ شفاف سازی مهارتها و الگوریتم سازی فن خطابه و دیگر مهارتهای لازم تبلیغ است.
آخرین نظرات

همانطور که اطلاع دارید در قرآن مطالب مهمی وجود دارد و

می بینیم که هر آیه مربوط به علم خاصی می شود.

ما می توانیم در زمینه های مختلف از آیات قرآن مطلب استخراج کنیم و نتایج پرکاربرد 

بسیاری از این منبع عظیم الهی استخراج و استفاده کنیم.

حال مهم نحوه نفوذ و ابزارهای استخراج مطالب است

با چه رویکردهایی می توان به این ابزارها دست یافت؟

  

موارد1-7 در مطالب قبل وبلاگ موجود است.


8- آینده پژوهی

ü     روندهای و فرایندهای آینده‌ساز (اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، نظامی)

قوانینی که تخلف ناپذیر است و همیشه آینده تاریخ مانند گذشته آنست.

کیدواژه سنت های الهی

امدادهای الهی مانند آیه (وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مِن قَبْلِکَ رُسُلاً إِلَى قَوْمِهِمْ فَجَآءُوهُم بِالْبَیِّنَتِ فَانتَقَمْنَا مِنَ الَّذِینَ أَجْرَمُواْ وَکَانَ حَقًّا عَلَیْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِینَ) { سوره روم: 47/30}

9- آسیب شناسی و بحران یابی

                   کشف آسیبها و بحرانهای زندگی، مهمترین نوع پیشگیری که می تواند انسان را از هلاکت نجات دهد!

ü      زیاده روی در انفاق 195 بقره

10- احاطه ای شبکه ای

ü     از  بالا به پایین ( خدا به بندگان )

11- یک مستشکل و دشمن و عیب گیرنده

ü      شبهه‌شناسی چه نقاطی می‌تواند هدف دشمن قرار گیرد (پاسخ آماده داشته باشیم!)

نقاط ضعف را شناسایی کرده و بهوش باشیم


12- زندگی شناسی

ü     شبکه مسائل زندگی

                                                               i.      فرمول تغییر: چگونه به زندگی دلچسب نزدیک شویم؟

                                                             ii.      مراحل زندگی (رشد جسمانی عقلانی)

13- موضوعی

ü      موضوع محور ( متمرکز )

کارهای ارزشمندی در این زمینه انجام شده مثل فرهنگ قرآن

14- ادبی بیانی

ü     ابزارهای پردازش بیانی (تمثیلات ،تشبیهات، کنایات، استعارات)

ü     روشهای پردازش معنایی (داستان . طنز . مبالغه. مقایسه و ...)

15- روش تحقیقی

ü      مراحل (مساله‌شناسی،اطلاعات شناسی، تحلیل و مدل سازی)

16- مراحل برنامه ریزی

1-    وضع موجود (نقاط قوت و ضعف)

2-     وضع مطلوب (اهداف و چشم اندازها)

3-     برنامه (نگرشی راهبردی راهکاری

 

گروه تحقیقی تبلیغاتی مبلّغ موفق

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی