تبلیغ هنرمندانه

روشمندسازی تبلیغ دینی و دقیق سازی مهارتهای تبلیغ

تبلیغ هنرمندانه

روشمندسازی تبلیغ دینی و دقیق سازی مهارتهای تبلیغ

تبلیغ هنرمندانه
تبلیغ دین بدون ابزارها و مهارتهای لازم بصورت دقیق و شفاف اثرگذار نمی باشد. رسالت این وبلاگ شفاف سازی مهارتها و الگوریتم سازی فن خطابه و دیگر مهارتهای لازم تبلیغ است.
آخرین نظرات

مهارت برنامه ریزی/ تبلیغ اثربخش/تولید محتوا بر اساس مکان ها

     اگر میخواهید تبلیغ اثربخش داشته باشید

                                  آمادگی قبلی داشته باشید

1.مکان شناسی

 یکی از مولفه‌های موثر در تبلیغ، مکان آنست

فضاهایی یا مکانهای که مبلغ در برنامه‌ها و تولید محتوای مناسب باید به آنها توجه داشته باشند و طبق شرایط آن مکان باید کلام پردازش شود

استفاده از تشبیه به هوا آسمان زمین در و دیوار و...

1.       خیابان

2.       مسجد

3.       سالن ورزشی

4.       مدرسه ابتدایی راهنمایی

5.       منازل

6.       قبرستان

7.       مجلس شادی تالار

8.       مجموعه فرهنگی

9.       تظاهرات نماز جمعه

10.    پارک

 

2. مخاطب شناسی:

مولفه مهم دیگر، دسته های مخاطبین است که با آنها مواجه میشویم

اصناف و اقشار که با آنها مواجه میشویم

بی نماز

بی روزه

اهل تلگرام و ..

افراد خودمحور

و ...

     اگر برای این موارد بسته های آماده داشته باشید همیشه پیروز خواهید بود!!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی